عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری و آدرس majallehkhabari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 103
:: باردید دیروز : 94
:: بازدید هفته : 103
:: بازدید ماه : 7664
:: بازدید سال : 38653
:: بازدید کلی : 102152

RSS

Powered By
loxblog.Com

ویژگی های کارتریج HP
شنبه 2 دی 1402 ساعت 6:46 | بازدید : 26396 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )


یکی از رایج ترین دلایل کاهش کیفیت چاپ در HP و سایر چاپگرها مربوط به کارتریج آنها است. کارتریج محفظه ای استوانه ای برای نگهداری جوهر یا تونر چاپگر آوافرهنگ است. اگر چاپگر شما کیفیت خود را از دست بدهد یا سفید چاپ کند، ممکن است کارتریج کم باشد و نیاز به شارژ مجدد داشته باشد. برای شارژ انواع کارتریج های قدیمی و جدید بهتر است با متخصص تماس بگیرید تا در هنگام تعویض مشکلی برای دستگاه ایجاد نشود. اگر کمی بی احتیاطی باشد ممکن است کارتریج یا خود دستگاه آسیب ببیند و قیمت چندین برابر افزایش یابد. در این قسمت به نحوه استفاده از کارتریج های اچ پی می پردازیم و ملاحظات مهم برای شارژ یا تعویض این پرینترها را بررسی می کنیم.

برای شارژ کارتریج مدل های قدیمی و جدید چاپ می توانید به کارشناسان ما در شرکت پرینتر ایران کالا مراجعه کنید. تمامی محصولات و خدمات این شرکت با بهترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می شود. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سفارش کارتریج اچ پی از شرکت پرینتر ایران کالا

خالی شدن کارتریج چاپ یکی از رایج ترین مشکلاتی است که تشخیص آن دشوار است. در واقع، پرینترهای جدید HP دارای صفحه نمایش داخلی هستند که در صورت کم شدن جوهر یا تونر در کارتریج به شما هشدار می دهند. در پرینترهای قدیمی با کاهش کیفیت چاپ، کاهش جوهر یا تونر و ... به راحتی قابل تشخیص است. در این صورت باید سریعا به یک متخصص مراجعه کنید و کارتریج خود را تعویض یا تعویض کنید. شارژ کارتریج های اچ پی مانند سایر پرینترها امری خاص است و برای این کار باید به یک متخصص مجرب مراجعه کنید. زیرا شارژ نیاز به دانش و منابع دارد.

اگر بخواهید خودتان یا با کمک شخص دیگری این کار را انجام دهید، ممکن است باعث آسیب جدی به دستگاه شود. در این صورت هزینه تعمیر یا تعویض چندین برابر هزینه شارژ مجدد کارتریج رنگی اچ پی خواهد بود. کارشناسان ما در شرکت پرینتر ایران کالا کارتریج جوهر انواع پرینترهای اچ پی و سایر پرینترهای قدیمی و جدید را با بهترین قیمت برای شما شارژ می کنند.

کارتریج را عوض کنید یا کارتریج hp را شارژ کنید

کارتریج شارژ ممکن است برای دستگاه شما مناسب نباشد. در این حالت کارتریج باید تعویض شود. کیفیت کارتریج های شارژ مجدد به خوبی کارتریج های اصلی نیست. هر چه زمان دانلود بیشتر باشد کیفیت پایین تری دارد. بنابراین، اگر کار خاصی انجام می‌دهید یا نیاز به چاپ باکیفیت دارید، بهتر است این هزینه را خرج کنید و کارتریج چاپگر خود را تعویض کنید. با این حال، برای مصارف خانگی یا وسایل غیر ضروری، شارژ کارتریج بهترین است. البته در برخی موارد هزینه تعویض کارتریج می تواند به اندازه هزینه خرید چاپگر جدید باشد. بنابراین هنگام نصب یا تعویض کارتریج چاپگر به مدل چاپگر توجه کنید.

کارتریج باید با مدل دستگاه شما سازگار باشد. در غیر این صورت در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد می کند و کیفیت لازم را ارائه نمی دهد. لازم به ذکر است که برای جلوگیری از گیرکردن تونر یا جوهر موجود در کارتریج باید حداقل هفته ای دو بار از دستگاه استفاده کنید. در غیر این صورت محتویات کارتریج خشک شده و شارژ بی اثر می شود. برای شارژ کارتریج مشکی اچ پی و سایر انواع چاپگر از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده کنید. کیفیت جوهر و تونر استفاده شده در دستگاه تاثیر مستقیمی بر کیفیت چاپ دارد.

کابین قیمت شارژ اچ پی

قیمت کارتریج hp  به عوامل مختلفی از جمله نوع کارتریج، ظرفیت کارتریج، نوع جوهر یا تونر، تعداد رنگ و ... بستگی دارد. به عنوان مثال، هر چه رنگ های بیشتری داشته باشید، پر کردن کارتریج گران تر خواهد بود. البته هزینه تجهیزات چاپ را نمی توان هزینه ثابتی در نظر گرفت. زیرا ممکن است متخصص با بازکردن دستگاه متوجه شود که در قسمت های دیگری که نیاز به تعمیر یا تعویض دارند، مشکلاتی وجود دارد. بنابراین نمی توان هزینه نهایی شارژ کارتریج را در نظر گرفت.

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، اگر با چاپگر خود به مشکل برخوردید، فوراً با یک متخصص تماس بگیرید. اگر کارتریج چاپگر به موقع پر نشود، مواد داخل آن خشک می شود و باید کارتریج را عوض کنید. هزینه تعویض کارتریج معمولاً هزینه است.

کارتریج و مدل اصلی

کارتریج در دو نوع و طرح اصلی در بازار موجود می باشد. کارتریج های اورجینال کارتریج های اورجینال تولید کننده چاپگر هستند و کیفیت بسیار خوبی دارند. در این کارتریج ها از مواد مرغوب استفاده شده و ماندگاری بالایی دارند. اما هزینه آن نیز زیاد است و در برخی موارد با هزینه چاپگر جدید برابری می کند. کارتریج ها اصل نیستند و نسبت به کارتریج های اورجینال قیمت بیشتری دارند. این کارتریج ها کیفیت اصلی را ندارند اما بسیار گران هستند و طرفداران زیادی دارند. نوارهای طرح درجه بندی شده و کیفیت و قیمت متفاوتی دارند. کارتریج های اصلی چندین بار شارژ می شوند و آسیب کمتری دارند. برای شارژ مجدد کارتریج و کارتریج اچ پی یا فرمت های دیگر با کارشناسان شرکت پرینتر ایران کالا مشورت نمایید.

بهترین زمان برای شارژ مجدد کارتریج های HP

تعیین زمان مناسب برای پرداخت کارتریج های HP کار سختی نیست اکنون، همه پرینترهای جدید دارای یک نشانگر هستند که به شما می گوید چه زمانی جوهر یا تونر کم است در چاپگرهای قدیمی، علائمی مانند کاهش کیفیت یا چاپ کم رنگ یکی از مهم ترین نشانه های خستگی کارتریج است. در صورت بروز این علائم، باید چاپگر خود را در اسرع وقت شارژ کنید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید شارژ کارتریج یک کار تخصصی است و نیاز به دانش و مهارت دارد برای پرداخت هزینه کارتریج های اچ پی می توانید با نمایندگی این برند تماس گرفته و یا به یک شرکت معتبر مراجعه نمایید. شرکت چاپ ایران کالا چاپگر شما را با بهترین جوهر و تونر شارژ می کند. مواد با کیفیت تاثیر زیادی بر کیفیت چاپ دارند




|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: